Zwroty i reklamacje
Działamy z myślą o kliencie, dlatego możesz mieć pewność, że zwroty przebiegną szybko i bezproblemowo oraz będziesz na bieżąco z tym co dzieje się z towarem na każdym etapie.
Zwroty
1. Proces zwrotu towaru rozpoczyna się w momencie jego zgłoszenia, nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru i 30 dni w przypadku marki OXYLED.
2. Zgłoszenie przyjmujemy drogą mailową/pocztą tradycyjną (od momentu nadania) z dowodem zakupu oraz dołączonym formularzem zwrotu, dostępnym na dole tej strony.
3. Na zwrot środków w przypadku pełnowartościowego towaru następuje w ciągu 14dni od dnia zgłoszenia zwrotu.
4. Towary sprzedawane jako zestawy, nie mogą być zwracane w części.
5. Zwracany towar nie może zawierać uszkodzeń mechanicznych, być niekompletny lub zapakowany w sposób umożliwiający jego uszkodzenia.
6. Towar mający ślady użytkowania lecz sprawny może być zwrócony, lecz kwota zwrotu może być mniejsza w zależności od jego stanu.
Reklamacje
Reklamacja w wyniku uszkodzeń spowodowanych w trakcie przewozu:
1. W ramach przyspieszenie procesu: przesłanie zdjęć uszkodzenia (opakowania i zawartości) drogą mailową (kontakt@kupujledy.pl) wraz z dołączonym protokołem uszkodzenia spisanym przy kurierze lub wysyłka towaru na adres podani na dole strony wraz z formularzem reklamacyjnym i protokołem spisanym przy kurierze.
Reklamacja wynikająca z wady fabrycznej produktu:
1. W ramach przyspieszenie procesu: przesłanie zdjęć zamontowanego produktu z widocznym podłączeniem (kontakt@kupujledy.pl) lub/i zgłosić chęć odesłania towaru (towar zostanie przez nas odebrany z podanego przez kupującego adresu).
2. Po weryfikacji technicznej reklamowanego produkty (maksymalnie 14dni), przesyłamy drogą mailową decyzje odnośnie rozpatrzenia reklamacji bądź informację o możliwym przedłużeniu procesu reklamacyjnego.
3. W przypadku uwzględnienia reklamacji, wraz z mailem o decyzji rozpatrzenia reklamacji przesyłamy proponowaną formę rozwiązania.
Rozwiązania reklamacyjne:
- Zwrot środków
- Wymiana towaru
- Naprawa uszkodzenia towaru
4. Po zakończeniu procesu reklamacyjnego, niezwłocznie rozpoczynamy procedurę zgodną z ustaloną formą rozwiązania reklamacyjnego.
Pliki do pobrania
- formularz reklamacji
- formularz zwrotu
Adres do zwrotu:
kupujledy.pl
ul. Podmiejska 7
41-940 Piekary Śląskie
Wszystkie pytania/zgłoszenia na temat zwrotów proszę kierować na zwroty@kupujledy.pl