Opinie o Nas

Zwroty i reklamacje

Działamy z myślą o kliencie, dlatego możesz mieć pewność, że zwroty przebiegną szybko i bezproblemowo oraz będziesz na bieżąco z tym co dzieje się z towarem na każdym etapie. 

1. Proces zwrotu towaru rozpoczyna się w momencie jego zgłoszenia, nie później niż 14dni od daty otrzymania towaru i 30dni w przypadku marki OXYLED

2. Zgłoszenie przyjmujemy drogą mailową/pocztą tradycyjną (od momentu nadania) z dołączonym formularzem zwrotu, dostępnym na dole tej strony

3. Na zwrot środków w przypadku pełnowartościowego towaru następuje w ciągu 14dni od dnia zgłoszenia zwrotu

4. Towary sprzedawane jako zestawy, nie mogą być zwracane w części

5. Zwracany towar nie może zawierać uszkodzeń mechanicznych, być niekompletny lub zapakowany w sposób umożliwiający jego uszkodzenia

6. Towar mający ślady użytkowania lecz sprawny może być zwrócony, lecz kwota zwrotu może być mniejsza w zależności od jego stanu.

Reklamacje

Reklamacja w wyniku uszkodzeń spowodowanych w trakcie przewozu:

1. W ramach przyspieszenie procesu: przesłanie zdjęć uszkodzenia (opakowania i zawartości) drogą mailową (kontakt@kupujledy.pl) wraz z dołączonym protokołem uszkodzenia spisanym przy kurierze lub wysyłka towaru na adres podani na dole strony wraz z formularzem reklamacyjnym i protokołem spisanym przy kurierze. 

Reklamacja wynikająca z wady fabrycznej produktu:

1. W ramach przyspieszenie procesu: przesłanie zdjęć zamontowanego produktu z widocznym podłączeniem (kontakt@kupujledy.pl) lub/i zgłosić chęć odesłania towaru (towar zostanie przez nas odebrany z podanego przez kupującego adresu)

2. Po weryfikacji technicznej reklamowanego produkty (maksymalnie 14dni), przesyłamy drogą mailową decyzje odnośnie rozpatrzenia reklamacji bądź informację o możliwym przedłużeniu procesu reklamacyjnego.

3. W przypadku uwzględnienia reklamacji, wraz z mailem o decyzji rozpatrzenia reklamacji przesyłamy proponowaną formę rozwiązania

Rozwiązania reklamacyjne:

- Zwrot środków 

- Wymiana towaru 

- Naprawa uszkodzenia towaru

4. Po zakończeniu procesu reklamacyjnego, niezwłocznie rozpoczynamy procedurę zgodną z ustaloną formą rozwiązania reklamacyjnego

Pliki do pobrania

Wszystkie pytania/zgłoszenia na temat zwrotów proszę kierować na zwroty@kupujledy.pl