Dostawa i płatności

Zamówienia realizujemy od 1 do 4 dni roboczych (w przypadku zamówień "na stanie"),  + czas dostawy w zależności od wybranej opcji dostawy od opłacenia zamówienia lub wybrania opcji za pobraniem (w trakcie dużych promocji czas realizacji może ulec zmianie).

Termin realizacji produktów na zamówienie, może wynieść od 2 do 8 tygoni.

Ze względu na dużą liczbę zamówień czas dostawy standardowej może ulec wydłużeniu. Przepraszamy za niedogodności.

Koszt wysyłki pokrywa Klient, chyba że transakcja objęta jest specjalną akcją promocyjną. Standardowy cennik przedstawia się następująco:

przy zamówieniach powyżej 100zł

  • Kurier GLS (przedpłata) 15zł
  • Kurier GLS (wysyłka pobraniowa) 20zł
  • Dostawa do InPost Paczkomaty 24/7 - 12,50

przy zamówieniach poniżej 100zł

  • Kurier GLS (przedpłata) 36,50zł
  • Kurier GLS (wysyłka pobraniowa) 41,50
  • Dostawa do InPost Paczkomaty 24/7 - 24,60


Sposoby płatności

1.Szybka płatność internetowa 

2. Przelew bankowy

3. Gotówka przy odbiorze


W przypadku przedpłaty, przy zamówieniu powyżej 300zł dostawa gratis

Paczki dostarczane są przez kuriera w dni robocze na podany w zamówieniu adres, przeważnie standardowo w godzinach od 8 do 18.

Godzina dostarczenia zależy od miejsca zamieszkania jak i od warunków atmosferycznych.

W większości przypadków kurier dzwoni do klienta przed dostarczeniem przesyłki ale nie możemy tego zagwarantować – nie odpowiadamy też za błędnie podany w zamówieniu numer telefonu.

Paczki wysyłamy wyłącznie na terenie naszego kraju ewentualnie po wcześniejszym kontakcie ustalamy wysyłkę za granicę. - koszt wysyłki za granice uzależniony jest od wagi paczki i miejsca docelowego (wyliczany indywidualnie do zamówienia).

Po dokonaniu transakcji istnieje możliwość śledzenia statusu przesyłki na stronie GLS :https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Odbiór paczek nie jest możliwy z magazynów GLS.

Prosimy takze informowanie nas o ewentualnym braku podjęcia przez kuriera trzech prób doręczenia, lub jeśli nie będzie informował klientów o próbie doręczenia.

Prosimy przy odbiorze przesyłki o sprawdzenie stanu paczki i jej zawartości, w razie niepokojących uszkodzeń prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody oraz o natychmiastowy kontakt z naszym sklepem.